close

On boat around Vulcano and Panarea…

24 agosto 2011
Goodmorning readers, I’m so sorry for the absence of posts in these last days but I was on holiday and I had problems with connection. I have so many pictures to show you :)!. I spent a wonderful summer, before in Greece, as I’ve already shown in pictures, then some days in Forte dei Marmi (where I have some photos to show you) and at last in Sicily: Milazzo, Taormina, Vulcano and Panarea…:)…a wonderful and fun trip :)!
Today I decided to publish pictures took on boat in Vulcano and Panarea. I travelled in a really beautiful yacht, with 4 rooms with private bathrooms beyond 3people for crew. I have to thank you my cousins and their parents, owners of the boat.
\n
\n
Buongiorno lettori, sono così dispiaciuta per l’assenza di posts in questi ultimi giorni ma ero in vacanza e ho avuto alcuni problemi con la connessione. Ho così tante foto da mostrarvi :)! Ho trascorso un estate meravigliosa, prima in Grecia, come vi ho già mostrato nelle foto, poi alcuni giorni a Forte dei Marmi (dove ho alcune foto da mostrarvi) e infine in Sicilia: Milazzo, Taormina, Vulcano e Panarea…:)…un viaggio meraviglioso e divertente :)! Oggi ho deciso di pubblicare le foto scattate in barca a Vulcano e Panarea. Ho viaggiato in uno straordinario yacht, con 4 camere con bagno privato oltre a tre persone per l’equipaggio. Devo ringraziare molto i miei cugini e i loro genitori, proprietari della barca. 
\n

\n
\n

\n
\n

\n

\n

\n

\n

\n

\n

\n

\n

A Jecko seen in Vulcano \n

\n

\n

With my sweet cousin..

\n

\n

\nAgogoa blue swimsuit
Balenciaga bag

Jeans and Orange details…

Nights in Vulcano, Panarea and Milazzo…

3 Comments

Leave a Response

Questo sito usa Akismet per ridurre lo spam. Scopri come i tuoi dati vengono elaborati.